June 7, 2012

Kangaroo Blouse & Geometric Skirt

פריטי הלבוש שאני מעצבת, נמכרים באופן בלעדי בחנות שלי ובחנויות אינטרנטיות. כך אני יכולה לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלי אשר חלקן מגיעות אלי לבוטיק, בטשרניחובסקי 15 בתל אביב, וחלקן מקבלות את בחירתן ישירות לביתן באמצעות דואר שליחים, לאחר שבחרו את הפריטים באמצעות הקטלוג המשובח של XNET .
XNET הנה חנות וירטואלית המתמחה באופנה ולייף סטייל. האתר עדכני ונוח לשימוש ומאגד קבוצה נבחרת של מעצבים. אני גאה להיות חלק מקבוצה שנבחרה בקפדנות ע"י הקניינים של האתר.
בפוסט זה אני מציגה לכן מראה קז'ואל נינוח ופרקטי לימי הקיץ. החולצה 'קנגרו' מבד משי בגוון חרדל עם נקודות פולקה בגוון שמנת. חולצה במראה נשפך עם 'כתף נופלת', צווארון בצורת v מתעגל וכיס קטן. החצאית 'גיאומטרית' מבד כותנה עם טקסטורת אריגה עדינה בגוון כחול עמוק. גזרה ישרה עם חיתוכים מצטלבים וכיסים קידמיים בחיתוך אלכסוני.

לרכישה ישירה בקטלוג 
תיק: מיה שליו (ניתן להשיג אצלי) | תכשיטים: אושן | נעליים: פליי לונדון

צלם: אלון סגל

No comments: