June 18, 2012

Brown Tiltan Blouse & Coffee Geometric Skirt



הגענו לקיץ ועמו הלחות והחום הקשים. גם בימים אלה אני ממליצה להתלבש לעבודה או בשעות הערב בסגנון מחויט, שיקי ונוח. הסוד הוא בבדים ובגזרה. ניתן לבחור מכנסיים או חצאית מבד דק ונושם, חולצות מבדי כותנה, שיפון או משי. כדאי שהגזרות יהיו מחמיאות אך לא צמודות מדי, גזרות ובדים שהגוף יכול להתאוורר בהם. סגנון הבגדים שאני מעצבת, 'סמארט קז'ואל', הולם כל אחת שרוצה להראות טוב במקום העבודה ובפגישות ולשרוד את ימי הקיץ בלי פשרות.

אני מציגה לכן חצאית ישרה בגזרה מחטבת אך לא צמודה. החצאית 'גיאומטרית' בגוון קפה בהיר, בעלת חיתוכי אורך ורוחב וכיסים אלכסוניים, מבד כותנה עם פסי דיאגונל היוצרים טקסטורה עדינה ומעניינת בבד. החולצה 'תלתן חום' מבד כותנה אוורירי עם הדפס של פרחים קטנים על רקע חום שוקולד. מפתח v עם צווארון שוכב, שלושה כפתורים ושרוול קטן. הבגדים נושקים לגוף אך לא נצמדים אליו, הבדים נושמים ומתאימים לימים חמים. כך אני מתלבשת ונהנית. אני מצרפת תיק גדול ונוח, סנדלים ותכשיטים עדינים ויוצאת ליום עבודה.
ניתן להשיג אצלי את החצאית גם בגוון כחול ואת החולצה בהדפסים שונים.

תיק: מיה שליו | תכשיטים: אושן | נעליים: שומייקר
צלם: אלון סגל

No comments: