February 21, 2012

My New Shop





אני מאוד נרגשת לבשר לכן על פתיחת החנות הראשונה שלי ברחוב טשרניחובסקי, ת"א.
זמן רב התהלכתי בתחושה שהבגדים שלי זקוקים למקום ראוי וקבוע. התחלתי ממכירות בבייתי ומשם המשכתי לבוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר. בתקופה זו למדתי רבות מי הלקוחה שלי, בחנתי איך הבגדים יושבים על מידות גוף שונות ונחשפתי לקהל רחב ומרתק. במקביל מכרתי היטב דרך האינטרנט בארץ ולחו"ל והגדלתי את הייצור. הבלוג שימש לי קשר ישיר איתכן וכעת נוכל להיפגש בצורה נינוחה למדידה וייעוץ.

החנות נעימה ואינטימית ברחוב הבוטיקים המקסים של מרכז תל אביב, לא יכולתי לצפות ליותר מזה. בבוטיק אני מוכרת, מלבד הבגדים בעיצובי, את הנעליים הנהדרות של ענבר יוסיפון למותג 'שומייקר' ותיקים עבודת יד של המעצבת המוכשרת מיה שליו, הכל תוצרת הארץ.
בפוסט חגיגי זה הצטלמתי בחנות לבושה בחצאית שייפ מבד בייבי קורדורוי בגוון חציל. חולצת כפתורים מבד כותנה בגוון ירוק תפוח עם צווארון סיני וג'קט בלייזר מבד מעורב צמר ומשי.
בימים אלו אני מוכרת את קולקציית החורף בהנחות סוף עונה ובפוסט הבא אציג פריטים חדשים לאביב המתקרב.

אשמח לראותכן
טשרניחובסקי 15, תל אביב
ב-ה 19:00 - 10:00
 ו 15:00 - 10:00

2 comments:

Mini Skirt said...

מזל טוב והמון בהצלחה!
אני עוקבת אחרי הבלוג שלך שנים - הבגדים שלך מקסימים, ואהבתי לראות את הסקיצות ותהליך העיצוב.
אבוא לבקר!

sefi said...

ניראה ממש יפה, תתחדשי!