May 19, 2011

Cream Graphic Blouse & Steel Fold Skirt









החיבור שלי לעיצוב בגדים התרחש רק בשנתיים האחרונות. עבדתי כמעצבת גרפית ותמיד עסקתי באסטתיקה, אומנות, צבע וצורה, החיבור לעולם העיצוב היה לי טבעי וזורם. במהלך השנים קיבלתי פידבקים חיוביים לגבי טעמי בלבוש, אך לא חשבתי להפוך את התחביב למקצוע. מעולם לא הלבשתי בובות ברבי ולא חטאתי בתפירה, רכשתי בגדים ואביזרים כמו כל אישה. השינוי חל במהלך קורס עיצוב נעליים שעשיתי להנאתי. זו היתה הצצה ראשונה לעולם האופנה מהפן המקצועי שלו. בלימודים הכרתי מעצבת מוכשרת ואסטתיקנית מלידה בשם מיטל ביילי. החיבור בינינו חשף אותי לראשונה לעולם עיצוב הבגדים.
יום אחד ביקרתי את מיטל שהציגה ביריד מעצבים. היריד היה צפוף ועמוס אך הביקור שינה את חיי. יצאתי מהיריד עם תובנה שזה המקצוע החדש שלי. נרשמתי ללימודי חוץ בשנקר והתחלתי את המסע הארוך והמרתק כמעצבת בגדים.
פיתחתי אג'נדה לגבי מראה ישראלי מוקפד, נוח, שיקי ואיכותי. אישה לא צריכה לפחד להתלבש היטב, זה תמיד נותן הרגשה טובה ומעצימה.

אני מציגה לכן את החצאית 'פולד', שכבר הצגתי בבדים שונים, בבד משי רך ונוזלי בגוון פלדה. החצאית מחמיאה, נוחה ומתאימה ליום עבודה וגם לשעות הערב. חולצה 'גרפיק' בגוון שמנת עם אלמנטים גרפיים בגוונים מעושנים של כאמל, ירוק, חום ואפור כחלחל.

לקניה אונליין - לחצי על שם הדגם
דגם חולצה: Cream Graphic
דגם חצאית: Steel Fold

תיק: Ellen Ruben - Umbrella
נעליים: שומייקר
תכשיטים: רובי סטאר