March 2, 2011

Circles Chiffon Blouse & Camel Shape Skirt









תעשיית הבדים היא אחת התעשיות העתיקות בעולם. בעבר היה נהוג ליצור בדים בשיטות ידניות שונות אך כיום נעשה רוב ייצור הבדים במכונות משוכללות ומהירות. השיטות העיקריות לייצור בדים הן אריגה וסריגה. הבדים נבדלים גם על פי הסיבים מהם נוצרו, טבעיים או מלאכותיים. בחירת הבד קריטית להצלחת הבגד. בתהליך גיבוש הרעיון והסקיצה אני בוחרת את סוג הבד, הצבע שלו, ההדפס והטקסטורה. אני אוהבת בדי אריג טבעיים עם מגע נעים והדפסים מעניינים. בעיצוב הגזרה, תמיד אעדיף בד במרחק מהגוף, בעיניי זה יותר נשי ונוח.
חצאית עומדת מצריכה בד יציב וחצאית נוזלית מצריכה בד רך עם נפילה טובה כדי שתשב יפה על הגוף. לעיתים ההתאמה על פי גליל בד פרוס קשה ומטעה. ישנם מיקרים בעבודה על דגם שרק לאחר תפירה ומדידה הבנתי שהבד אינו מתאים או שאינו עונה על כל הדרישות שלי.

בפוסט זה אני מציגה לכן חולצת שיפון בשם 'עיגולים', עשויה משתי שכבות. שכבה עליונה מבד שיפון עם עיגולים ירוקים וחומים בסגנון רטרו ושכבה פנימית משיפון מכובס רך ונעים לגוף בצבע שמנת. המטרה – שהחולצה לא תיהיה שקופה יתר על המידה ויהיה נח ללבוש אותה בקיץ ללא גופיה נוספת מתחת. את החולצה ניתן לשים מעל חצאית או מכנסיים למראה קליל ונינוח או בפנים למראה מוקפד יותר.
החצאית 'שייפ' מבד 100% כותנה בטקסטורת פיפיטה בצבע כאמל. הגזרה ישרה וגבוהה על המותן. יצרתי אשליה של מראה קצת יותר נמוך על ידי לולאות אויר הממוקמות מעט מתחת למותן. שני כיסים קדמיים עם פתח אלכסוני ורוכסן ניסתר אחורי למראה נקי. בחלק התחתון, משני הצדדים עשיתי פתחים הנקראים 'שליצים' למראה נשי ונוחות בהליכה.

את החולצה והחצאית אני מכינה בצבעים והדפסים שונים, אציג לכן הכל בפוסטים הבאים, נתראה.

לקניה אונליין - לחצי על שם הדגם
דגם חולצה: Circles
דגם חצאית: Camel Shape

צולם בבית העיצוב Rugine
תיק: Me-duza ל'Carmelita'
צמיד: רובי סטאר
שרשרת: O-shan
חגורה: Mal

4 comments:

איפי said...

איזה מראה נהדר!
החגורה מקסימה, מהיכן היא?

SCHILLER said...

תודה רבה! החגורה של 'מל', חנות תיקים בבזל או במתחם החשמל

Anonymous said...

Mehamem beramot! very sexy cool look. Love it!!!

ציפי לוין said...

מאד יפה, מאד אלגנטי, את מאד מאד מוכשרת!