December 23, 2010

Wool Fold Skirt & Apple Green Blouse









בתקופה האחרונה בנות רבות מתייעצות איתי לגבי התאמות צבעים ושילובים. גיליתי כמה חשש יש לנשים משילובי צבעים וכמה הן שבויות בקונספט של שחור ועוד שחור. אז פוסט זה מוקדש לצבע.
איני רוצה לומר לכן בצורה פשטנית ושטחית איזה צבעים מתאימים ולתת לכן רשימת מכולת של התאמות. לצבעים יש גוונים וטונים שונים שמשפיעים על הצלחת השילוב. גם סוג הבד והטקסטורה שלו משמעותיים להתאמה מוצלחת. דבר אחד אני יכולה לומר – תעיזו, אל תפחדו מצבע. קחו את הפריט שאתן רוצות לעשות לו התאמה, לדוגמא חצאית שאתן מחפשות לה חולצה, שימו בד ליד בד להתאמה ראשונית ומדדו את שני הפריטים יחדיו, רצוי עם הנעל הסופית. אל תמהרו, חישבו היטב ותתיעצו.

נסו להמנע משחור, אני בטוחה שבארונכן ישנם בגדים רבים בשחור. גווני חום, אפור, כחול ושמנת הם צבעי בסיס מעולים ורכים יותר, להם ניתן להתאים כל צבע. הם הבייסיק האידיאלי שכל אישה צריכה. חשוב ללמוד להשתמש בצבעי בסיס ולהתאים להם צבעים שונים. אופנה היא מהנה, צריך להעיז ולנסות. לדוגמא, לחום אני מתאימה ירוק, כחול, אוקר, חציל או שמנת. לאפור הכל מתאים, ההבדל בין שחור לאפור הוא ברכות, אין קונטרסט צורם לעין.
על אותו רעיון תתבססו כשאתן רוצות להתאים גרביונים (לא טייץ בבקשה). יש לי סטוק מכובד בגוונים ועוביים שונים. איני ממליצה על אטומים ועבים, הם מעבים את הרגל. ישנו עובי ביניים שהוא מעט שקוף שמתאים לכל אחת. גם איני חסידת הגרביונים ללא רגלית. לטעמי, החיתוך לפני כף הרגל יוצר אשליה של רגל קצרה יותר ואינו מחמיא. גרביונים מחטבים את הרגל, מוסיפים צבע ועניין. טיפ קטן – קיימים גרביונים מרשת עדינה, בגוונים יפים של חום, שמנת ואפור. הם מאוד מתאימים לימי סתיו וחורף קלילים, אחד מכל צבע בארון ואת מסודרת. שמתי במיוחד בפוסט תמונת תקריב שלהם בגוון חום.

בבלוג שלי אני מציגה שילובים רבים של צבעים שיכולים להוות לכן דוגמא. אשמח לקבל מכן שאלות ותהיות במייל. אנא, כתבו לי ללא היסוס, אשמח לעזור ולכוון.

בפוסט זה אני מציגה את החצאית 'פולד' בגוון חום, מבד צמר דק ורך בדוגמת פפיטה עדינה. החצאית בגזרה ישרה, עד הברך עם שלושה קפלים במרחקים שווים בחזית. התאמתי לחצאית חולצה בצבע ירוק תפוח מבד כותנה. אני מאוד אוהבת שילוב של חום וירוק. החולצה עם צווארון מחודד עדין ובשרוול, לפני כף היד, הצמדה עם גומי דק.

אתן מוזמנות לנקודת המכירה שלי בשדרת המעצבים, דיזינגוף סנטר, בימי חמישי ושישי. כמו כן ניתן לרכוש את הדגמים בחנות המקוונת שלי, כפתור גישה ישירה לחנות למעלה. נשתמע.

לקניה אונליין - לחצי על שם הדגם
דגם חולצה: Apple Green
דגם חצאית: Wool Fold

תכשיטים: O-shan
חגורה ותיק: Mal

December 8, 2010

Brown Blazer








החורף הישראלי אינו מאפשר לנו עומס שכבות ומעילים עבים. תמיד אני מחפשת פתרון למראה חורפי חמים אך קליל ולא עמוס. בעיניי, ג'קט הוא הפתרון האידיאלי, יש בו משהו קליל אך בכל זאת עוטף ומחמם.
עיצבתי ג'קט בסגנון בלייזר. הצווארון רחב וקלאסי, הגזרה נושקת לגוף ומחטבת ושני כיסים שנותנים את השיק הקליל. השתמשתי בבד כותנה עבה עם טקסטורת נקודות קטנות. בבד מוצלח זה השתמשתי גם בדגם חצאית 'פוקט'. בד רך ונעים שנותן מראה חורפי וחמים. בחלק הפנימי שמתי ביטנת סאטן, בגוון שמנת מוזהבת שמהווה קונטרסט יפה לגוון החום הכהה.

לכפתורים נתתי חשיבות רבה. חיפשתי בהרבה חנויות סידקית את הפיתרון ההולם לבלייזר שלי, הכפתורים נותנים את הטאץ' הסופי והמכריע בכל ג'קט. מצאתי כפתורים בסגנון רטרו, בשילוב של שני גוונים, חום ושמנת. אני אוהבת את הצורה הגרפית שלהם והגודל שלהם ביחס לג'קט. שמתי שלושה בחלק הקידמי ושלושה בכל שרוול.
אני אוהבת לשלב את הבלייזר עם חולצת כפתורים או סריג דק. הצטלמתי בשדרות רוטשילד עם החצאית 'שרלוק' עליה סיפרתי בפוסט ישן יותר. בפוסט הבא אציג לכן בהרחבה את החולצה הירוקה עם חצאית כפלים חדשה.
אשמח לראותכן בימי חמישי ושישי בדיזינגוף סנטר, בשדרת המעצבים. אני מוכרת את דגמי החורף וגם מה שנותר מקיץ אחרון.

לקניה אונליין - לחצי על שם הדגם
דגם ג'קט: Brown Blazer