September 9, 2010

Ocher Blouse & Grey Fold Skirt

בתחילת שנות התשעים למדתי תקשורת חזותית וכשבע עשרה שנים עבדתי כמעצבת גרפית עצמאית. עיקר עבודתי היה עיצוב עטיפות לאלבומי מוזיקה. בין לקוחותיי היו ריטה, רמי קלינשטיין, שלמה ארצי, בן ארצי, דנה אינטרנשיונל, יהודית רביץ, עברי לידר ועוד רבים וטובים.
עבודה על אלבום כללה החלטות לגבי קונספט צילום העטיפה, עיצוב החוברת וסינגלים לרדיו. הקונספט היה מגובה בהחלטה שלי לגבי צבעוניות החוברת. צבעוניות שתחדד את המסר ושתתאים לחוויה המוזיקלית של האלבום.

כמעצבת בגדים, אני מתחילה מרעיון ועיצוב הגיזרה ולאחר מכן אני מחליטה על סוג הבד. לעתים התהליך הוא הפוך - בד מרתק נותן לי השראה לבגד. במידה והחלטתי על גזרה מסוימת של חצאית ואני מבצעת אותה בצבע מסוים, אני מתאימה לה חולצה בצבעוניות מנוגדת או משלימה. הבגד בפוסט זה בצבעוניות של אפור עכבר עם חולצה בצבע אוקר. אוקר הוא גוון צהוב זהוב כהה והוא בין הפיגמנטים המוקדמים ביותר בשימוש על ידי האדם.










אני אוהבת את שילוב הגוונים, הקרירות והעל זמניות של האפור עכבר לעומת החמימות והטרנדיות של האוקר. לאחר הכנת הבגד חיפשתי לוקיישן לצילומים שיחזק את נושא הצבעוניות. לבסוף החלטתי להצטלם בסלון בייתי המשמש אותי גם כסטודיו למכירת הבגדים. צבעוניות הבגד תאמה בצורה מושלמת לצבעי הרצפה, הקיר ושאר האלמנטים המפוזרים בבייתי. הצילום נעשה ללא תוספות תאורה מיוחדות, הצבעוניות של הבגד והמרחב עשו את העבודה.

דגם חולצה: Ocher
דגם חצאית:
Grey Fold
 
תכשיטים: O-shan | נעלים: שני בר

1 comment:

בלוג אופנה - Blonde Bleach said...

big like
כמו שאומרים..
מעריכה את הקולקציה של o-shan

shanה טובה שתהיה!