July 29, 2010

Mix Dress



אני יוצרת ומייצרת בתל-אביב וכמעט הכל במרחק הליכה מבייתי. הבדים, הסדקית בנחלה ואנשי המקצוע...הכל קרוב קרוב. כשאני מצטלמת ברחבי העיר, אני מרגישה נינוחה, מרגישה בבית.
הדגם 'מיקס' מבוסס על הגזרה של הדגם הראשון 'קפה קפה'. רציתי לעשות שילוב בין ניגודים: נגטיב - פוזיטיב, למעלה - למטה.
בחודשים האחרונים למדתי דבר אחד חשוב, אם אני לא מנסה, אני לא יודעת. אני יכולה לעשות סקיצות, לדמיין ולפנטז, אבל רק אחרי שאני רוכשת את הבד ויוצרת ממנו דגם, אני יכולה לדעת אם הצלחתי. רק כך אני יכולה לראות באמת את התאמת הבד לגזרה. אני לובשת את הדגם מספר ימים ובוחנת אותו מכל צד, איך הוא יושב על הגוף והאם הוא מחמיא.



מצאתי שני בדים שהם נגטיב אחד של השני, הייתי מאושרת. כשאני נכנסת לחנות בדים אני כמו ילדה קטנה בחנות ממתקים, הכל חדש ומרגש. בד כותנה נעים וקייצי עם דוגמה עדינה בניחוח של פעם.





החלטתי להצטלם בנווה צדק, אחד המקומות הקסומים בעיר. ביום הצילומים חיפשתי נקודות של צבע ותחושה של שכונה. אני מתחברת לניגודים בין חדש לישן, גלוי ונסתר. כיף לתור את העיר ברגל ולגלות אותה כל פעם מחדש.





אתן מוזמנות אלי לבוטיק לכוס קפה ומדידה, הדגם קיים בארבע מידות. מחירים ופרטי התקשרות כאן בבלוג. נתראה בפוסט הבא...כמו בכל שבוע, חמישי הבא.

דגם שמלה: Mix

SHOP ONLINE

5 comments:

Anonymous said...

יעלי המדהימה , הבלוג וכל הדגמים מקסימים. הדגם האחרון משגע .אסתטי ויפה להפליא ץ המשיכי כך
מעריצה
חדווה נבון

Anonymous said...

Mehamem, caragil... can't wait for next week. Dani

דוגמנית said...

הי יעל

אהבתי מאוד את הדגמים והתמונות
כשאני אהיה בארץ אני מבטיחה לקפוץ.
למה שלא תשלחי כמה תמונות לתחרות שלי, זה יהיה יחסי ציבור מצויינים בשבילך.

בכל מקרה אני אשמח להמליץ לחברים על הבגדים היפים.

בהצלחה.

מיכל said...

היי יעל, הבגדים נהדרים, במיוחד השמלה הזו. האם תוכלי לומר מה טווח המחירים והיכן אפשר למדוד את הבגדים? האם זה בסטודיו/חנות או ממש אצלך בבית?

SCHILLER said...

הי מיכל
דגם מיקס עולה 600 ש"ח ונותרו לי שתיים. מידה 36 ו-40
יש מחירון בבלוג - תראי בעמודה הימנית למעלה מתחת לפרטים עלי. לכל דגם יש שם ומחיר והשם של השמלה הוא שם הפוסט.
המחירה בסטודיו שלי שנמצא בבייתי. צבי ברוק 1 תל אביב
050-6345012
אשמח לפגוש אותך
יעל